خبرهای داغ:
مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان قزوین؛

استان قزوین ظرفیت رقابت در عرصه های بین المللی حوزه تولید را داراست  

حیدری عنوان کرد: استان قزوین طرح‌های بسیار بزرگی داشته و دارای تولیدکنندگان بزرگ و پردانشی است که به علم روز کشاورزی مجهز هستند.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۷۸
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، اصغر حیدری پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد؛ اظهار کرد: بانک کشاورزی حامی مالی بخش کشاورزی بوده و رکن اساسی سیستم بانکی در بخش کشاورزی است. 

وی افزود: با توجه به شرایطی که در حوزه کشاورزی و دامی با آن روبرو هستیم واقعا در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و سال ۱۴۰۱ با دو موضوع مهمی مواجه بودیم یکی بحث هدفمندی یارانه‌ها بود که مردمی‌سازی یارانه‌ها در چندین دولت قبل این موضوع مطرح بود اما انجام نمی‌شد اما خردادماه امسال با حضور تشکل‌های بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی و همکاران استانداری جلسات متعددی برگزار شد و توانستیم در این حوزه فعالان بخش را تا جایی که امکان داشت در بحث تسهیلات کشاورزی حمایت کنیم. 

مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: امسال بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ فقره به مبلغ ۳۵ هزار میلیارد تسهیلات در این حوزه پرداخت شد. همچنین قزوین جزو استان‌های برتر در حوزه بند تبصره ۱۸ بود و امسال بالغ بر ۱۰۱ درصد جذب فقط در حوزه بانک کشاورزی صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام شده در بخش تولید استانی و ملی اثرگذار باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: قزوین شرایط ویژه‌ای نسبت به سایر استان‌های همجوار دارد؛ شاید به لحاظ مساحتی یک درصد کشور را به خود اختصاص داشته باشد اما به لحاظ تولید بیش از ۵ درصد در تولیدات کشور سهیم است. 

وی اظهار کرد: جایگاه کنونی استان قزوین به لحاظ منابع و تسهیلات متناسب با شرایط و ظرفیت استان نیست و قطعا باید رتبه استان ارتقا یابد. 

این مسئول یادآور شد: انتظار داریم در بحث اعتبارات ابلاغیه بند تبصره ۱۸، استان قزوین ویژه دیده شود زیرا یک استان توسعه‌ای و برخوردار است و تولیدکنندگان بزرگی دارد و در بخش صنعت تولید تخم مرغ، مرغ گوشتی، گاوداری شیری و تولید گندم حرفی برای گفتن دارد ضمن اینکه در تولیدات گلخانه‌ای کشاورزی جزو ۵ استان برتر کشور است. حیدری در پایان گفت: استان قزوین بیشتر تسهیلات سرمایه‌ای دارد تا سرمایه در گردش و دوستدار توسعه است و امیدواریم بتوانیم با کمک همه فعالان این حوزه و متولیان امر بتوانیم اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای را محقق سازیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، از تلاش های موسی رمرودی رییس سابق مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین تکریم و اصغر حیدری به عنوان رییس جدید مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین معرفی شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار